onsdag 15 oktober 2008

blåbärspajen

Dagen började dåligt, men har slutat bra =)
Var på så grymt dåligt humör när jag vaknade, och för att inte tala om trött, har knappt sov i
nått inatt, jag har drömt istället, dock var det ingen mardröm inatt och det var väldigt skönt.
For med William på dagis och sen var det skolan som gällde. Mötte upp Sabina på Korpen och idag hade vi turen att springa på Johanna och Linnea också, så vi gymmade tillsammans alla fyra, mycke tjej snack och liten verkstad men vi avslutade passet med ett härligt boxnings pass, fy vilka adrenalin kickar jag fick, hade nog kunnat stå och slå hela dagen om inte Sabina sa nu får du sluta innan du tuppar av.
Jag såg alla irriterande situationer framför mig och bara slog....
Sen for jag en snabbis till på skolan , fick intro på religionen.
sen var det prommis på grisan med gym gänget, vilket hundgäng, fem helt olika hundar i både raser och storlekar.
Och så hittade vi blåbär så vi plockade och plockade för att sen kunna laga en super god blåbärs paj =)
Hämtade William på dagis och så hem och äta middag sen har vi varit och våldgästat Sabina , sett två omgångar med turtles och så en Kalle Anka film.
Och nu har precis greys slutat så nu ska jag städa lite grann innan det är sängen som gäller!
Just det vi har hunnit med att hämta tapeterna så till veckan då jävlar =)
och en till sak, jag har precis insett att min hund fyller ett år idag, datum förrvirad som jag är , så jag har precis gett han ett stort ben, han tyckte det var så gott att han blundar när han äter =)








Inga kommentarer: