måndag 12 januari 2009

Nu funderar jag för mycke igen

alldeles på tok för mycke! ... Jag är kass på att göra bra val som slutar bra, d känns som att jag gör fel hela tiden...
Allt runt omkring mig faller sönder, som vanligt stänger jag av och låtsas som ingenting, fast d inte känns bra!
Men d finns en sak som jag måste ta tag i för d känns inte alls bra, känner mig missförstådd och att folk inte tror jag är den jag är...
Jag vet vad jag är för person, jag skulle aldrig göra nått jag inte vill, allt som jag gör, gör jag för att jag vill det själv inte för att nån annan säger åt mig att göra d....
Vissa saker kanske är sagda för att jag tvingat fram dom ....
Ibland funderar jag på att gå under jorden och skita i allt, så jag slipper försvara mig själv... jag vet inte vad jag känner, tänker eller vill, d är därför jag gör som jag gör! ....

Jag var så arg på mig själv på boxningen idag så d var det enda jag kunde tänka på...
När all ilska har fått utlopp så är d tårarnas tur....

kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj!!

Ta nu och fundera inte så mycket utan kolla mailen och hör av dig! Stockholm i Mars!!

Anonym sa...

Men gumman, försök inte fundera så jättemycket. vet att de är svårt.
gå in till min sida kanske jag kan pigga upp dig.

kram på dig bruden