måndag 30 juni 2008

Kloka ord på vägen

fick några kloka ord av min skyddsängel igår! Vi pratade om dåliga sidor, och då fick jag till svar att : - Du har inga, det enda som är dåligt är att du tror att du har det! dom orden ska jag ta med mig i min kamp att få mig själv att tycka om mig som jag är! Idag har jag en dag med mycke ångest i kroppen. En enda tanke far runt i mitt huvud, vad har jag gjort för fel för att det skulle bli så här? fast det kanske inte är jag som gjort nått fel. Eller är det att jag träffar rätt personer i fel ögonblick!? Svårt det där! men jag har då iaf bestämt mig för att gå och spå mig nästa månad. Tycker det skulle vara väldigt intressant! och få se om det stämmer osv. Just nu så sitter jag och lyssnar på Brolles nya låt, den är faktiskt riktigt bra tycker jag, har ett härligt budskap!

Inga kommentarer: