tisdag 8 juli 2008

En veckas semester

Har varit en hel vecka nästan i stugan. Det känns som en evighet även fast det bara är 5 dagar. Vi har haft ganska turmed vädret, har haft tre soldagar iaf sen har det regnat och blåst. Det känns som höst när det är sånt här väder. Har iaf hunnit med att kika på bilen. Tack Henke för hjälpen! han skulle vara så snäll och skulle svetsa läckaget åt mig men när han tog lös ljud dämparen så upptäckte vi att det går inte att svetsa den. Den var så sönder rostad att det gick att trycka genom ett finger uppe på den. Inte undra på att min bil har låtit som en raggar bil! så nu blir det shopping på biltema så fort jag fått pengar igen! Känner mig som en kyrkråtta. Jag är nog så pank som man bara kan vara. Måste fixa in mer kurser till skolan så jag får pengar från CSN. eller får och får jag lånar ju dom pengarna , så jag kommer ju måsta betala tillbaka dom så fort jag slutat plugga. Har iaf fått intygen för alla data kurser jag gått , ett mål nått på vägen.Sitter precis och ser ett program som försöker hjälpa en tjej med att få bättre självförtroende om sin kropp!! nått sånt skulle jag nog behöva. Jag är trött dygnet runt och det är inget bra tecken alls. Börjar känna att jag hamnat i nån negativ spiral.

Inga kommentarer: