måndag 21 juli 2008

Trött efter en lyckad helg

Senaste veckan har jag nog sovit ca 3 tim per natt så nu börjar det kännas i kroppen. all min vakna tid har gått åt till att jobba, fixa med saker till utställningen.Och nu är det bara sånt tråkigt kvar som sammanställningar och betalningar och lite av varje. Magen tar skada av all inre stress , den har inte funkat som den ska på väldigt länge, natten mot tisdag fick jag som att jag hade magsjuka. Samma skit som jag hade hela förra sommaren. Och jag vet ju innerst inne varför det blir så. Fast jag inte riktigt vill erkänna det....Nu har jag försökt att stämga av alla tankar och känslor och dylikt men det kommer ikapp. Att jag aldrig lär mig att ta tag i det på en gång istället för att skuffa undan det. Imorrn kommer mamma och brosan ner och ska vara med william eftersomjag jobbar kväll hela veckan. Plus att min lilla älskling har haft feber hela natten, vet ej varför , för han är inte förkyld eller nått sånt. Jag hoppas att det går över så han kan busa med mormor och morbror! Ska ta tag i mammas söndertuggade bil i veckan. Yambi har varit i farten och det är inte kul, det börjat ta på tålamodet nu. Jag vet inte vad jag ska göra! Nu ser jag framemot en roligt onsdag med party och utgång på 1906 tillsammans med Elle och Malin mesttroligt. kram på er!

Inga kommentarer: