söndag 13 juli 2008

Inget går som jag vill

Just nu känns det verkligen så ,motgångar hela tiden! Varför just jag är dom tankar som snurrar mest, är jag inte värd det? Jag trivs inte med mig själv, och det känns som att jag får bara bekräftelse på att jag inte duger som jag är, hela tiden. Det har varit en tuff vecka, dels så är det andra veckan i rad som jag inte får sova på nätterna, drömmer mardrömmar som tusan och vaknar allt som oftast mitt i en ångest attack, nästan varje natt är det nån i min omgivning som dör. Vad betyder det?Efter lite övertalning så hade jag festen som planerat på lördag om än det blev lite ändring på inbjudningar. Jag hade skit kul men jag blir tokig på mig själv när jag hela tiden går och jämnför mig med alla andra. Jag skulle helst av allt vilja ha en on och off knapp på alla tankar och känslor. Och efter allt som varit i veckan så trycker jag ner mig själv till forknölarna, varför kan jag inte bryta detta destruktiva beteende, det är ju inte mig det är fel på, ibland klickar det ju bara inte. Men det är väl kanske just därför det känns så jobbigt, från början fick jag bara en sån där känsla av att vi inte skulle umgås vid våran utställning och jag fick rätt, tyvärr! varför??? blir det alltis så här. Varför är jag så känslig??

Inga kommentarer: