tisdag 17 februari 2009

hockey karriär nästa för Bambi på hal is

vi var hela familjen och åkte skrillor igår, d var stört roligt men jag har tydligen glömt bort hur man åker skrillor :P .... jag kände mig verkligen som bambi på hal is men d kommer väl igång när man har åkt några gånger, william tyckte vi var super duktig för att vara andra gången han åker, balansen börjar sitta där iaf. Sen åt vi middag och for och såg en Hockey match hos svärmor och svärfar, riktigt trevligt som vanligt =)

Och nu är d bestämt att vi ska ta Mejja =) d känns jätte roligt, vi trivs så himla bra med henne allihopa och speciellt Yambi, han är lugnare än aldrig förr när man ska lämna honom =)

Idag har vi haft en lugn dag, hunnit vara ute med vovvarna en stund i kall vädret, var mindre kul och yambi började som vanligt hoppa på tre/två ben ganska fort, funderar stark på att köpa skor åt honom :P .... Mejja hon såg ut som en snö monster eftersom hon kör varianten, djup dykning i alla snödrivor hon kan hitta, så söt alltså!
Sen har jag och william suttit och spelat lejon kungen på super nitendo medans darling har spelat helt underbara låtar för oss på gitarren =)
Idag har vi även fått ett resultat som egentligen inte var så överaskande, men d rörde igång mycke tankar och känslor!!
Nu ska jag fixa nå mat åt william sen ska jag gå till tvättstugan och se om det finns ledigt nån tvätt tid, och sen är d städning som gäller på hög nivå, det ser ut som att Osama bin ladin har varit och bombat våran lägenhet minst sagt! ....


kram på er!

Inga kommentarer: