onsdag 18 februari 2009

mysigt värre

Idag har d varit en bra dag, humöret var ganska bra när jag slog upp ögonen på morgonen, vi mer eller mindre hoppade upp :P
Sen iväg med wille på dagis, sen fortsatte vi in till stan , jag skulle till läkaren och Älsklingen på arbetsförmedlingen, har även hunnit med att vara på vårdcentralen och insett att jag dragit på mig en urinvägs :( .... jaja ite pencellin i några dagar och så ska den förhoppningsvis vara borta!
Träffade även Jenny där , d var himla kul att se henne eftersom vi inte träffats på evigheter =)

Sen hann vi med en taktik vila före jag skulle hämta wille på dagis, sen skickade vi iväg älsklingen på hockey match och jag å william blev bjudna på middag hos svärmor och svärfar =) sen for även vi och såg på hockye match, denna gång spelade dom mot asplöven! .... d ska bli roligt och höra hur d har gått när david kommer hem, vi blev tvungen att fara efter andra perioden , både Emilia och Wille var jätte trötta...
Så nu har jag precis satt mig efter en hel del ihop plockande efter hundarnas hyss medans vi varit borta...gahhhh!!!
Wille lär inte bli glad imorrn eftersom hans hockey klubba har råkat ut för två galna hundar, den låg nämligen i flisor i köket när vi kom hem, ojoj dessa hundar :P

Imorrn ska vi och hälsa på Lisa och deras lilla prinsessa =)

kram på er !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Uppdatering tack ;)

Anonym sa...

Tacka tacka=)