onsdag 11 mars 2009

långt mellan gångerna

nu har d varit väldigt långt mellan uppdatering om vad som händer i vårat liv!
D har helt enkelt inte funnits tid eller ork till d, men nu ska jag försöka ta nya tag....
Fördriver just nu min tid på dagarna med att bråka med försäkringkassan om att få pengar som jag väntar på, har inte fått nån sjukersättning ännu och jag blev sjukskriven i november förra året, så nu har jag snart väntat fem månader på pengar, så ni kan ju förstå om jag är less på det här.

Snart bär d iväg med Yambi till stora staden för att göra MH med resten av kullen och kanske även en röntgen om det finns tid på djursjukhuset för d =)
Och Yambi har börjat förstå att han verkligen är karl, vi har nämligen haft besök av underbara Malin och Alex, dom bodde en natt hos oss förra helgen, d vara så himla roligt att träffa Malin igen och få se hennes gulliga mage =)
Och då upptäckte vi att det inte var bara vi som var glad av att se Malin utan yambi blev även stört förälskad i Freja , han kunde inte äta , han kunde absolut inte busa heller, och så pratade han hela tiden för att försöka få hennes uppmärksamhet, Det var helt enkelt bara en sak i huvudet...haha

Nu ska jag gå och hjälpa David och städa.....

kram på er!

Inga kommentarer: