lördag 9 maj 2009

mys morgon

Jag måste ju faktiskt erkänna att vi precis klivit upp, vakande kring halv tolv och har legat och myst och pratat om ditt och datt ända fram till nu. ;) Det är nu första morgonen på tre månader som jag inte mår illa, hoppas hoppas att det har tänkt vända nu, ni vill jag bara kunna njuta av denna graviditet, tre månader med konstant illamående/huvudvärk tar lite på krafterna. Man går ju mer eller mindre under jorden när man mår så där.... nu håller vi tummarna. Jag har ju några veckor nu känt rörelser i magen men inga riktiga sparkar, men igår kom d tre rejäla, d var precis så darling hann känna den sista , vi är ju nu i vecka 16+4 eller vecka 17 beroende på hur man vill räkna. Den 20 Maj är dags för ultraljudet , som vi längtar!!
Igår medans Darling var å stan och åt lunch med Bullen så var jag ut till böle och gick en lång skogs prommis med vovvarna. Då fick jag världens snille blixt och nu vet jag precis hur vi ska lära in snabba kommandon på Mejja inför jakten...

Igår kväll hade vi grillkväll och hockey kväll med en massa folk, i slut ändan blev vi hela 11 stycken. i hade riktigt skoj , och som vi hejjade , fast d hjälpte inte så mycke eftesom dom förlorade men kampen om tredje platsen är ju inte fy skam d heller.
Sen blev grabbarna sugen på att gå på Kalles en sväng så jag agerade chaffis och så bar d iväg mot Kalles, vete sjutton , jag saknar inte kroglivet som singel, faktiskt.... är så himla glad att jag träffat mannen i mitt liv!

Nu ska vi avgöra om vi ska fara och spåra i böle skogarna om d nu inte har tänkt börja regna... och jag som önskade att d skulle vara sol och varmt idag....jaja man kan ju inte få som man vill alltid.

kram på er!!

Inga kommentarer: