lördag 23 augusti 2008

Geting Invasion och saknad efter internet

Ja det är ungefär vad min dag har handlat om, först hade vi geting invasion på jobbet, dom där rackarns odjuren kom in framme vid entren , då flydde jag fältet vid kassan och tänkte att vid frukten kanske jag får jobba ostört, nej inte det, då hade ju dom där rackarns sakerna hittat till frukten. Just i det tillfället så var min chef och hjälpte mig , och helt plötsligt så säger hon , Angelica jag tycker du ska gå till charken, jag såg väl antagligen ut som ett levande frågetecken när jag svarar tillbaka varför då? ..... jo´jag tycker du ska gå dit innan du börjar skrika och gråta för det är en Geting här.... hon behövde inte upprepa det mer än en gång innan jag var vid charken...haha!! Hoppas nu att donm där är väck tills på måndag.Tidigare i veckan upptäckte jag att jag har glömt att betala en internet räkning så det resulterade ju i att dom har stängt ner internet för mig. Så man har känt sig lite smått avig hela veckan. Är ju så van att fördriva tiden där på kvällarna. Och jag vet ju inte heller hur länge det kommer vara borta..... Så nu har jag passat på att låna datorn när jag är hem till mamma och pappa i helgen.imorrn är det en hel dag i Happis, vi ska på IKEA =) till min glädje!!! och så ska vi och kika på skopunkten och antagligen en massa andra affärer. Nu är det sängen som gäller om jag ska orka upp imorrn =)kram på er!!

Inga kommentarer: