tisdag 26 augusti 2008

Äntligen är nätet fixat

Nu efter två veckor som har kännts som en evighet så har mitt internet kommit igång =) Lagomt till det att alla räkningar skall betalas. Så nu är man fattig igen, det är precis som magnus ugglas låt, kung i baren ..heheI veckan har det gått extra tungt att jjobba eftersom jag varit förkyld samtidigt, På onsdag morgon var det bara att kasta in handuken och inse att jag inte kunde fara på jobbet eftersom jag hade över 39 i feber, hela den dagen tillbringade jag i sängen. Men bättre blev jag =) Det märks på Yambi att jag inte orkat aktivera han som vanligt , han har försökt döda sin hundbädd X antal gånger, det ser ganska festligt ut vill jag lova =) Imorrn ska jag gå på stan med Sabina och leta en outfit inför helgen, sista utgången för ett tag framöver, dels så är det sista helgen ute serveringen är öppen och så börjar ju jakten den 5 sep, längtar som tusan =) Så jag kommer antagligen att tillbrinag mina helger hos mamma och pappa hela hösten. Men roligt ska det bli. om allt fixar sig som det ska så ska jag gå tilllsyns jakt iår eftersom jag inte har haft möjlighet att ta jägar examen. Super gulliga marie har fixat en ratt och växel spaks knopp til min bil , så nu är det bara fram med verktygen och kolla så att det passar. Tänker på dig Marie, och hoppas att allt ska gå bra!! Nästa helg är det "personalvård" slom det så fint heter . haha! vi ska på havsbadet och äta middag och lyssna på musik och dricka lite vin och sånt, chefen utryckte det att som så att vi ska supa skallen av oss =) Det kommer säkert bli skit skoj, så till veckan ska jag och Marie fixa en överaskning till chefen från personalen. Malin jag saknar dig som tusan!!! nu är det sängen som gäller så jag tar mig upp i tid, ska hinna med att gå på stan, städa , stallet , träna yambi och mig själv =) kram på er

Inga kommentarer: