lördag 16 augusti 2008

Regn , regn och åter regn

Regn Regn och åter regn
Nu känns det verkligen att det blivit höst. Dert enda som är mysigt nu är att man får mer ro åt att kunna sitta inne på kvällarna ocg bara mysa och se tv, kvällen till ära så har jag faktiskt tänt ljus =) skit mysigt.I lördags följde jag med brudarna på party =) Sabina blev 22 år igår så vi firade henne i förväg. Vi började kvällen med en förfest med massor av skratt och spel och avslutade kvällen på 1906. Kom hem vid 6 på söndag morgon, och så upp och iväg jobba på söndag vid halv nio. Så jag var lagomt trött men det är klart sova kan man göra när man är pensionär. Satt precis och kollade på bilderna på pixbox som Sara lagt upp =) Nu har jag möblerat om lite här hemma, känns kul att få göra nått nytt iaf. även om det finns betydligt mycke mer jag skulle vilja göra,ska tapetsera om här hemma sen när jag får råd. Imorrn ska jag fortsätta med mina projekt här hemma. Ska ta tag i lite annat också , sånt jag inte hinner ringa om när jag jobbar. Nu är det SATC som gäller , har blivit helt fast i det =) nån som känner igen sig. Sen är det bara att börja att vika tvätt , och efter det ska jag försöka sova lite så jag blir lite piggare och gladare. kram på er!

Inga kommentarer: