söndag 24 augusti 2008

Slut pengar

Idag var vi på IKEA och förstörde pengar, hittade som vanligt massor av saker som jag ville ha, en soffa, ett köksbord och massor massor av krafs. Men eftersom min plånbok endast tilllåter en liten budget så blev det inhandling av det mest nödvändiga, förvarings saker för jag är av akut behov att få till ordningen i mina garderober. Och så hittade jag en fin blomma in till vardagsrummet. Sen när vi hade varit där så var jag in på skopunkten och hittade mig självklart ett par skit snygga stövlar men det var bara att hänga tillbaka dom eftersom jag då redan hade slut pengar för dagen. Så nu har jag bestämt att jag , Sabina och Sara och kanske nån mer ska fara på en tjej dag till happis och shoppa =) Jag har inte hunnit framföra iden till dom ännu men jag tror inte att dom är sen att haka på! Imorrn ska vi ha lite fika för släkten som inte hade möjlighet att komma när william fyllde år den 7 augusti =) Plus att jag även ska hinna städa min bil för den ser hemsk ut =/ Nu ikväll har jag varit och hälsat på Mike och Kiki och surrat med dom och en massa andra och roligt var det =) Dom har fått så himla fint i deras kök. Man blir så sugen på hus ......Kram på er!

Inga kommentarer: