fredag 15 augusti 2008

Min guldprins är underbar

Han är så himla duktig i all vardags lydnad, han går snällt vid mina sida på våra promenader och sätter i väg i glädje skutt efter mitt tillåtande, stanna och sitt funkar helt suveränt på fjärrdirigering. Kommer det en katt , hund , människa med mera så är det bara att säga stanna , då ställer han sig och tittar på mig och väntar tills jag kommer. Vi övade lite inför lydnadsklass 1 kursen nu på hösten. Lite fot, går några minuter jätte fint men tappar fort intressetet om jag inte har nån gobit eller leksak, så det får vi jobba mer på =) Och blir han riktigt exalterad då är det rulla runt som gäller så fort jag säger ligg ...haha! Tack för att du lärde honom det Alex! =) Han har lärt sig lite nya cirkus trix spm Hopp och jippie ( då snurrar han runt) , ska få lära sig tacka och buga imorrn =) Han är otroligt lätt lärd , helt enkelt underbar min fina guldprins.En stolt matte!!

Inga kommentarer: