torsdag 7 augusti 2008

williams födelsedag

Idag har min lilla älskling fyllt 4 år, vi har haft kalas för vänner och bekant. Han har fått massor av fina presenter, den allra bästa var nog av hans pappa, en cykel gokart. Han och Melwin har varit ute och kört med den nu innan Ninni for hem. Och idag har jag insett hur många fina vänner jag har! Igår var en dag med äventyr. Jag och Yambi trampade nämligen i ett jord geting bo på min lunch rast och Yambis lunch prommis. Men vi mår bra nu men både jag och Yambi blev stucken , jag var den som klarade mig bäst eller bäst och bäst. Jag blev iaf tvungen att fara till akuten eftersom dom stack mig på läppen på två ställen och på halsen och nacken. Och mesttroligt i munnen eftersom min tunga svällde upp. Så jag fick ligga med dropp och en massa slangar som kollade så jag mådde bra. så jag inte skulle få nån allergisk reaktion. Jag såg hemsk ut, svullen till tusen i anstikte, Jag kom iaf fram till att jag inte ska göra större läppar såg inte klok ut ....hahaPappa tyckte jag såg ut som Eva Mendez, hon med dom stora läpparna. Min underbara vänner Malin och Alex for in med Yambi till Vet för han fick ett trettiotal stick , bland annat i ljumskarna. Så han fick också ligga med dropp och kortison. Så det kommer bli asfalt en tid framöver!! Jag hoppas verkligen inte att han förknippar dessa obehag med spårning, eftersom vi gick på ett spår då, jag hade kommmenderat spår och så han vi bara gå nån meter så trampade vi i det där boet. Jag skrek och fläktade så det är väl antagligen därför som flög in i munnen på mig.... jag ska hålla munnen stängd nästa gång. Jag håller på att jäklas med pixbox, ska lägga upp bilder från Lulekalaset och från kalaset idag . På Lördag flyttar Malin och Alex ner till falun, ska fara och hjälpa dom att packa i lastbilen imorrn. Jag kommer gråta floder. Huvva..... Tur att det finns telefoner och internet. Jag ska övertala Malin att skaffa en blogg såjag får läsa vad som händer i deras liv. Nu är det sängen som gäller eftersom jag jobbar imorrn. kram på er!!

Inga kommentarer: