onsdag 13 augusti 2008

Snurrig dag

Hela dagen har varit allmänt jobbig, har knaprat kramp lösande för magen som en tok hela dagen. Är stressad till tuden annars skulle min mage aldrig göra så här. Och bättre blir det inte av att chefen säger, ni måste jobba fortare! tempo! .....Hur fort ska man egentligen jobba. Och ni som känner mig vet att jag inte är den som släpar efter. Jag speedar runt som fasen istället! Och i och med att jag har haft en sån här jobbig dag så blir kväll skit jobbig. Ångest till tusen. Det är såna här kvällar man skulle vilja ha en famn att krypa upp i . Och bara få glömma bort tid och rum. Jag har precis varit i en sån period att det har kännts bra att vara singel men nu har jag kommit till en period där jag saknar att ha nån. så en karl sökes! haha. Tur att jag har vänner , både gamla och nyfuna som betyder mycke! jag tänker och tänker, för mycke skulle jag gissa. Varför blev det som det blev. jag har samma otur som vanligt. Inget funkar som jag vill inget blir som det är tänkt, är det för att jag inte är värd nått annat? Jag blir tokig!

Inga kommentarer: