måndag 4 augusti 2008

Underbara stunder och vänner

Hela helgen har varit underbart kul, på lördag var det luleå kalaset för hela slanten med Sabina, Sara , Johanna och Malin , och roligt hade vi. Förfesten tillbringade vi i Jimmy och Nickes husvagn, några vänner till Sara. Super härliga killar. =) Idag har det varit jobb för hela slanten, jag har varit trött som tusan, hoppas att jag är piggare imorrn. Nu börjar det dra ihop sig , william fyller år på Torsdag så då blir det fika och ballonger för hela slanten. =) ,min underbara älskling blir hela 4 år. Han har kommit i den här roliga varför åldern, det tog på tålamodet redan i början att svara på varför mamma? men d var ju inget jämnfört med nu, När jag stod och lagade middag idag lät det så här. W- vad gör du mamma? A - jag lagar matW - Varför det?A - för att vi måste äta om vi ska orka lekaW - Varför ska vi orka leka? A - För att vi ska ha roligt......osv osv, jag får nog skriva tills imorrn om jag ska skriva upp hela samtalet som utspelade sig i minst 15 min. Dom är söt dom små alltså. Och när vi kom till Böle så tog det tre röda så hade Han och Liam hoppat upp på fyrhjulingen och drog iväg till Liams farmor och farfar dom skulle upp på vinden och busa!! busungarna våra. =) nu är det sängen som väntar så jag orkar upp imorrn!!

Inga kommentarer: