måndag 11 augusti 2008

Nu bara måste jag

få nånting gjort, jag har inte uppdaterat hemsidorna på jätte länge det ska jag ta tag i imorrn. Det bara måste göras! Det känns bara så jobbigt, jag har som tappat orken till sånt. Men idag känns det som att jag har haft en bra dag, jag har hunnit sova lite längre på morgonen, jag har hunnit gå två lång psommisar med yambi och så har jag även varit med Sabina och tagit upp några jordgubbsplantor där malin och Alex tidigare bodde. det känns så himla tomt utan dom och speciellt när lägenheten står helt tom =( Plus att jag har hunnit ringa och boka tid på vägledningscentrum, fått tag på dagiset somligger vi det dät förbannade jordgeting boet, jag vill ju inte att nått barn ska råka gå idet. Och sist men inte minst så har jag fått tag på han gubben som gör stålburar här i öjebyn, och han är juklart billigare än alla andra som finns , har även kollat lite priser på Hunddagiset i bergsviken. Jag och mina föräldrar ska försöka komma fram till en lösning! det känns så bra att dom stöttar mig och hjälper , att kanske försöka hitta en lösning som funkar . Deóm är verkligen guld värda! Dom är helt enkelt min helt underbara föräldra!! Den dagen jag blir rik så ska jag bjuda dom på en resa och skämma bort dom så som dom skämt bort mig. Det är i såna här länge man verkligen inse rhur mycke man älskar ens föräldrarnu tog min inspiration slu så jagnskriver mérmimorrrn =)

Inga kommentarer: