söndag 8 juni 2008

En härlig känsla

nu har jag avslutat min arbetsvecka för ett tag iaf till på tisdag. Ska bli skönt att ha lite lediga dagar, även fast jag trivs jätte bra på jobbet så är det mest för att jag blir så över energisk när jag jobbar. Kan inte vara still , vill alltid ha nått att göra! Men det känns väldigt bra att få känna lite pengar, eftersom min ekonomi inte har varit den bäst ett längre tag nu. Det om nått kan gör en deppig! Jag har så mycke jag behöver göra men jag orkar knappt med det, nu sista veckan så har jag haft så lågt blodtryck, känner på en gång då det sjunker. Får så himla mycke yrsel... Men jag har ju då mig själv att skylla på , varför det blir lågt också. Ikväll har jag fått en moral predikan av min skyddsängel, men tyvärr fast jag vet att han har rätt så passerar det bara. Jag stänger av och lyssnar inte alls. Men nått vi var överens om var iaf att jag har en himla massa hjärnspöken.... och dom är ju då inte bra som sagt! Men det känns ändå bra att få höra lite vettiga saker, det behöver jag, nån som tjatar lite på mig ibland. Då kanske det fastnar nån gång iaf ;-)Och till min skyddsängel, jag tar inte illa upp!! Och just nu är det skönt att ha william hemma, då vet jag att han har det bra!! vi får se hur framtiden blir! jag och per är inte riktigt överens om en sak...... Denna låt är så himla mysig..... den väcker en härlig känsla i mitt hjärta.

Inga kommentarer: