tisdag 24 juni 2008

Känslor som leker med mig

så känns det just nu, dom far hit och dit! vet inte vad jag känner eller vill. Ibland kan jag sakna allt men ändå så känns det bra att det blev som det blev. Jag har stängt den dörren och öppnat en ny. Mina framtids drömmar har jag fått lägga på is, men det jag saknar mest är att inte kunna starta ett riktigt liv allt känns så tillfälligt, jag vill kunna bo i hus och få känna att här hör jag hemma, vill kunna få mera barn, få ett jobb som ger stadga till livet, just nu känns det som att jag bara sitter och väntar på att tillfället ska ges, Jag vill hitta nån att dela allt med, alltså mannen i mitt liv! det finns ju vissa kanditater men om dom själv vet det är en annan femma ;-)Och ändå så känns det skönt att vara själv få göra som man vill och när man vill. Men det är nog mest för Williams skull jag vill få en stadga i mitt liv. Imorgon är det dags för mätning , det ska bli roligt att se om jag har gått ihop mig nått, det känns så iaf! motionerar minst en gång per dag och så gör jag massor massor av situps , korta och långa. Mår mycke bättre så fort jag märker att jag går ner i vikt även om det inte går fort, detta är första gången det tar så lång tid, men det måste bero på medecinerna jag äter, dom samlar säker vätska. hoppas jag iaf! Undrar om livet någonsin kommer bli som man önskar.Amcit vincit omnia- Kärleken övervinner allt !!

Inga kommentarer: