lördag 28 juni 2008

Härlig dag med många tankar

Idag har det varit en super härlig dag, jag och william har varit i böle och sett på hästclinic som lisa har hållt i, man blir så sugen på att rida igen när man sitter och ser på sidan om. Då går ju genast mina tankar till Liona, tänk om jag hade haft henne kvar då hade jag kunnat rida nu. Jag hoppas att hon har det bra, skulle verkligen behöva ta tag i och ringa till Veronica och fråga hur hon har det och hur det går!! Jag drar en lättnads suck, kurserna på datan är klara och jag klarade dom med gott omdöme, så nu gäller det bara att välja fler kurser , vet bara inte vad jag ska välja, egentligen skulle jag behöva ta tag i svenskan men jag orkar inte just nu, har ju ett helt år på mig. Nu när jag jobbar samtidigt så måste jag ta nått som jag tycker är roligt och intressant. annars tror jag aldrig att det kommer funka. Och dessutom måste jag skynda mig att anmäla nån kurs så det inte blir ett avbrott i studielånet,håller på att bli kansig utan pengar. behöver laga min bil men det kommer att få vänta eftersom jag just nu lever på minimum. ska betala den sista räkningen för denna månad idag. och då blir det inte mycke pengar kvar. Tänk att pengar är nått som kan reta gallfebern på mig. Man är så himla beroende av dom. Jag har då kommit fram till att jag skulle vara mycke lykligare om jag hade obegränsat med pengar. eller iaf så har man ett problem mindre!Och nu har det verkligen gått upp ett ljus för mig, Malin flyttar snart!! vad ska jag göra utan henne alltså, det är min klippa i svåra situationer. Vi har nog delat allt man kan vi det här laget men det har också gjort att vi nog har en vänskap som är svår att bryta. Det är ju då tur att vi komme bo i samma avlånga land. Och det går faktiskt att hälsa på varandra. men jag kommer verkligen sakna våra te kvällar eller våra promenader. Det är klart det finns ju telefon men det är inte samma sak. om vi sammanfattar det så kommer jag sakna dig som FAN Malin!!! dagens fråga : Hur ska man kunna lära känna en person man aldrig får träffa??

Inga kommentarer: