torsdag 5 juni 2008

Mina innersta tankar

I den här bloggen kommer jag skriva om mina innersta tankar som kretsar i mitt liv. Just nu har jag bikini ångest. tänk att det alltid är samma visa varje år. Känner mig så obekväm i min kropp, skulle vilja kunna knäppa med fingrarna så släpper all fixering på den perfekta kroppen. Jag jämnför mig med alla andra. Jag skulle vilja kunna stoppa mina tankar ibland. Att bara kunna stänga av, Det har min samtals kontakt Gerd sagt mer än en gång att jga måste lära mig. Att kunna säga stopp till sig själv. Men det är inte lätt! Just nu försöker jag bara fokusera på att klara av att äta varje dag , minst ett mål om dagen. Jag vet att det inte är tillräkligt men skulle jag släppa fokusen på att jag måset äta så finns risken att jag inte skulle äta alls. SÅ fort jag går in i en sämrte period så försvinner min matlust. det är det enda jag kan kontrollera! I lördags så var jag ut med några vänner, vi hade väldigt roligt men det hade varit ännu roligare om jag hade kunnat slappna av och känna mig bekväm i mig själv. Men inte då, Det var skönt när den kvällen var avklarad. Det var så härligt att få krypa ner under mitt bolltäcke när jag kom hem . Men så oroligt som jag som jag sov den natten har jag inte gjort på länge, mardrömmarna avlöste varandra en efter en. Såna nätter känns det precis som att jag inte sovit alls. nu ska jag göra ett nytt försök med att gå och lägga mig. Behöver dom få timmar jag kan sova för jag jobbar imorrn mellan 10 och 20 , så det blir en lång dag. / Lilla A

Inga kommentarer: