fredag 30 januari 2009

Hockey kväll

Idag började jag min dag med att vara duktig och kliva upp vid åtta för att sen somna med datorn i famnen, jag vaknade till vid 13 och kom på att jag hade missat lunchen med sabbe å allt, men som tur var så hade hon inte hunnit gå prommisen med vovvarna. Så jag klädde på mig och möte upp Sabbe, Sara och den som hon är kontakt person till... sen körde vi iväg mot grisan, väl där mötte vi både trevliga och lite mindre trevliga människor, förstår inte vad folk har så emot att man går med hundarna på grisan... då kan dom väl för sjutton fara nån annanstans och skidra! ....
Sen passade vi på att svänga förbi dollar på hemvägen och jag shoppade lite städsaker åt David...konversationen vd kassan mellan mig och brudarna...

Sabbe - det syns ju verkligen att jag har hund
Sara - men jag med ..haha
Jag - vad ser d ut som att jag har då?
Sabbe och Sara i munnen på varandra - förbannat skitigt hemma !!! hahaha
vi har våra ljusa stunder ...hahaha !!

Ikväll har vi tillbringat kvällen hos Davids mamma och klas....tillsammans med Henke, Matte och Jim, det har varit hockey för hela slanten! grabbarna har druckit lite öl och svurit över förlusten !!
Men även många skratt =) .....
Nu har vi precis kommit hem och nu är d sängen som gäller =)
Ska bara lyckas locka med mig den andra hälften från datorn..... ;P
Imorrn blir d stan, kanske utgång på kvällen vem vet !?
Och så har vi planerat att ha en mys middag imorrn bara vi två.... längtar redan!

Det har även smidits lite hemliga planer ikväll, och det ser jag faktiskt fram emot om d nu blir så ;)

kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjaba gumman

gå till min blogg. du är utmanad

kram