måndag 5 januari 2009

Nu vill jag oxå ha uppdatering

Sabina Lindberg Munther ! ;P .... jag vill höra allt om resan plus lite till , jag vill se alla bilderna , och få bevis på hur en pepparkaks Sabina ser ut! ...
Jag blir så sugen på party när jag läser Saras Blogg, gahh varför skulle wille min kille bli sjuk just nu....
Jaja d lär ju inte vara sista gånge d är party för brudarna, vi är ju kung på heijna....

Och nu när feber har försvunnit på busungen så är han igång igen, den lilla rackarn ropade precis, mamma filmen hackar.... jag kommer säger jag tillbaka , går dit och sätter mig på golvet framför tvn och wille sitter kvar i soffan, kolla här vad den hackar säger han och jag ser ju själv hur den far hit och dit.... men när jag då ska börja fixa det så inser jag ju ganska fort att d är min lilla busunge som sitter med fjärren och trycker play paus, play paus.... Så då fick jag skratta !!!

ska ringa och kolla läget med party brudarna lite senare, kolla deras form =) ....

kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

ja jag tycker du ska va meee :P