måndag 5 januari 2009

snurrigt värre

så har dagen varit för mig, har slarvat alldeles för mycke med maten nu i flera dagar och på en gång far mitt blodtryck, så fort jag reser mig så snurrar d, så fort jag står upp längre än 5 min så börjar d snurra.... det är inte kul! ....
Jag har satt up mål för dagen men d är väldigt små mål, diska, leta mitt tvättkort eftersom jag har tvätt upp över öronen, dammsuga och skura, duscha min hund....
Men d är då sönt att william är lite bättre, feber har sjunkit drastiskt, han ligger bara på 38 nu, så hanär betydligt piggare än han var igår kväll och inatt.... jag har gett han så mycke febernedsättande jag har kunnat eftersom toppen låg kring 40 grader inatt...
Nu fick jag order av lill chefen att skruva upp hans lampa i hans rum, måste bara fxa lite verktyg först, tror jag får flirta med min elektriker kompis så kanske d löser sig :P ....

nu ska jag gå och försöka diska utan att svimma eller ramla omkull..... fan vad less jag blir, finns d ingen medecin mot extremt lågt blodtryck!!??? ....

kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

blodtrycks med;P