torsdag 15 januari 2009

kallt som tusan

Jag har ingen koll på hur kallt d är ute men kallt iaf...min hund hoppar på tre ben och jag ser ut som en zombie i alla kläder. Hoppas d blir varmare i helgen ....
ikväll har jag gjort nytta, Elle har varit förbi och vi har suttit och skrivit en massa saker till föreningen, eftersom d börjar vankas årsmöte! ....
Men nu börjar vi få kläm på vad som ska göras....
Nu har jag hunnit till Munksund, sitter och väntar på att David ska komma hem så man får lite sällskap, känns konstigt att sitta själv i en lgh som inte är ens egen....
imorrn ska jag och se hockey, och för dom som känner mig så vet ni att det inte hör till vanligheterna att jag ser överhuvudtaget på hockey om än d är på tv eller i verkligheten. Men jag har lyckats dra med mig Sabina och Sara så d ska nog bli kul =)

jag har fått en sån fin award av Ninnie gumman! ska lägga upp den senare och skicka den vidare.
Och så har jag tänkt ta tag i att ringa till malin imorrn, saknar hennes så otroligt men man tar sig aldrig för att ringa, suck varför gör man så!? ...d är u inte d att man inte vill prata med personen utan d blir som bara inte, man har för mycke att göra helt enkelt.
Har just insett att jag måste spara pengar som aldrig förr eftersom d blir två resor söderut , den första i Mars för att göra MH test på yambi , den andra i Maj på kennel läger med Sabina och hennes vovvisar, har planer på att kolla om d skulle vara npn utställning samtidigt som man kan fara på, hade ju inte varit dumt att slå två flugor i en smäll när man ändå är där nere....
Nu vill jag bara att det blir varmt ute så jag får ta tag i tränngen med Yambi, d går som inte att göra nått just nu, han vill ju inte vara ute min frusna lilla hund, hur många täcken han än har så fryser han och skor skulle han nog också vilja ha för den delen ...haha!

kram på er!

Inga kommentarer: