söndag 4 januari 2009

Min ängel är sjuk

Min älskade ängel är sjuk =( , han har över 39 i feber och hostar och snorar! .... så d blir lugna dagar framöver...

Egentligen var jag bjuden på fest imorrn men jag väljer hellre att vara hemma med william så han blir frisk, tycker så synd om han när han blir så här sjuk, men mysigt är d för då vill han inget annat än att sitta i knäet och kramas, d gäller att passa på när d är han som vill =) ....


Nu har jag varit fyllechaffis åt en kompis i två dagar och jag har varit lika glad på morrnarna när d är han som vaknat bakis och inte jag...hehe :P

Igår var jag även och såg en film hos Sara , och som vanligt så åt vi massor av popcorn och surrade, sydde även klart mitt löshår så nu är d klart för att användas, ska bara komma på hur man får d snyggt när d sitter där...men d där löser sig när man har Underbara Sara som sin vän ;P

Jag är så himla glad att jag har er brudar, jag skulle gå genom eld och vatten för eran skull!!

Tillsammans är vi oslagbara! ....


Imorrn ska vi och hämta Sabina och co på kallax, ska bli så kul att höra hur deras resa har varit =) ....


Jag har fått en Award av underbara Ninnie =) .... jag längtar så tills din lilla bebis kommer =)



Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet.
Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig.
Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare. Lycka till!
Jag skickar denna award vidare till följande:
kram på er!

Inga kommentarer: