lördag 10 januari 2009

Nu är lördagen förbi

Nu är jag less på att vara sjuk minst sagt, har hostat som en tok inatt, tillslut gick jag och satte mig i vardagsrummet framför datorn för att inte väcka mitt sovsällskap. Där slöade jag bort några timmar innan jag lyckades somna iaf en timme innan väckaren ringde. Vi hade planerat att grilla med brudarna idag men jag fick sluta ut det på morgonen eftersom jag inte var så pigg som jag önskade och hostade för övrigt så fort jag rörde mig.... Shit vad jag gnäller :P
Jaja iaf så vaknade william och kom och kröp ner sen väckte vi sovsällskapet med en ordentlig kittling och en sång som löd, upp och hoppa pigg som en loppa! kan vara ganska fyndiga jag och william när vi sätter den sidan till...
Sen lekte vi lite grann! ;P ...
Sen efter en välbehövlig dusch så for vi och handlade ingredienser till plättar! super gott blev d...och mitt i lunchen så kom favorit brudarna förbi och surrade lite =) ....
Vi gyrrade en stund...
Sen efter brudarna farit så blev d film och sen for vi och hämtade super host medecin av Johanna och sen blev d några varv runt stan coh så hem igen...
Hunnit med att se körslaget =) e och en madagaskar 2 och som vanligt var d jag som ledde skratt ligan :P och sen vart d planerat lite för morgon dagen! och nu är d sängen som gäller igen..
Imorrn blir d nog kanske grillning eller nått beroende på vädret, ska ringa och kolla med brudarna imorrn bitti.... och förhoppningsvis kan jag sova den natt utan att bli störd av massor av hostande...

Just det ska kanske skriva om gårdagen eftersom d känns som att jag inte bloggat på evigheter :P ... igår var det vin och film för hela slanten, ett super gott vin som man lär dricka igen =)

Och d här var då allt för denna gång, känner mig inne i en liten blogg torka, även om jag bloggar så får jag sitta och fundera i evigheter vad jag ska skriva=) så nu är d bara att ta nya tag inför veckan, och hoppas på d bästa inför alla möten....

Sabina om vi inte ses under dagen så lär jag ringa till dig för jag känner ett starkt behov av lite prat !!!

kram på er!

Inga kommentarer: