torsdag 8 januari 2009

Jag har insett att jag funderar alldeles för mycke

och när jag funderar för mycke så blir d inge bra i slutändan, men jag kan inte göra nått åt mina tankar och känslor om mig själv. Vissa dagar orkar jag tryck undan dom och säga till mig själv jag är bra och jag duger som jag är, men vissa dagar orkar jag inte, jag skulle vilja kunna se en bild på den perfekta kroppen i mina ögon och säga wow så där ser jag ju ut och d gör jag inte nu helt enkelt.... äsch jag är less helt enkelt och i och med d kommer ångesten över min situation... måste intala mig själv att the Unit är bra och kommer hjälpa mig att kunna se på mig själv med andra ögon.

Men iaf till nått helt annat, hela förmiddagen har både jag och william varit ganska slöa, ont ikroppen och mycke snuvva och hosta, men d går åt rätt håll iaf! Gull humlan Sabina var och tog med min hund på promenad idag, och jag hoppas innerligt att han skötte sig fast d såg ut som att han skulle hoppa ur skinnet när han fick se Sabina, han började på en gång kolla bakom henne, han väntade nog sig en liten tuvvis och en Wilda =) ....
Lagade en god middag med lax och ris , d var super gott tyckte jag iaf, william var inte så jätte över förtjust.
Nu fick jag besök så nu ska jag samla mina sista krafter och vara social =)

kram på er !

Inga kommentarer: