onsdag 21 januari 2009

kvällen som varit

Efter pizzan blev d som sagt en prommis, vi knattade upp till D´s mamma och surrade en stund, visade upp mitt monster till hund mot katternas förtret :P
Sen startade vi D´s skoter och efter mycke om och men blev d en liten skotertur, med skratt,mycke snö i ansiktet och gode blöta täckbyxor i slutändan ....haha
sen knattade vi hem igen och slängdes oss i bilen och styrde kosan mot Coop forum, där d då inhandlades lite mat och en och annan rolig kommentar....
Med risk om att bli strypt imorrn så lägger jag ut iaf en kommentar.
Jag - går d bra om jag köper lite the
D - jo d är helt oki !
Jag - super säger jag och börjar gå mot hyllan
D - men du hur ska du göra theét då?
Jag - men lilla vännen i en panna på spisen
och till det ett gott skratt från både mig och D när han väl kom på vad han egentligen hade sagt! ;P

Tack för ett välbehövligt samtal Sabbe, d behövs en och annan hammare i skallen på mig just nu!
med min son i åtanke så känner jag att nu jävlar måste jag klara detta....Och fan ta dig Angelica Terese Wikström om du inte gör d !!!!

Imorrn ser mitt schema ut följande
- upp och hoppa när D stiger upp!
- sen ställa äggklockan och slå sig ner och käka frukost
- sen ta min hund och gå en lång prommis!
- tänkt umgås med Sabbe en stund innan hon och sara ska på spinning!
- hämta sjukintygen på The unit
- lämna igen några böcker
- Laga middag
och sen ska jag inte göra så mycke alls, hade tänkt övertala brudarna att komma och hälsa på en sväng...vi får väl se hur d blir....

nu ska jag försöka sova lika gott som min D ;)

kram å hejs

Inga kommentarer: