lördag 17 januari 2009

Ok d är officielt nu!

nu ligger jag här och kan inte sova , så varför inte blogga tänkte jag!!
halva kvällen har jag tillbringat i en ishall i sunderbyn, Rosvik tog hem segern, d resultatet sattes ganska fort, om jag ska vara ärlig så har vi mest kollat på dom som spelat och inte så mycke på själva pucken :P ...
Men roligt har d varit , brudarna höll på att få gå hem från luleå efter alla retningar :P ...men ok tillslut erkände jag då till slut till deras lycka, eller snarare vad var d vi sa! med ett stort smajl ;) ....
D är alltså officiellt att jag har lämnat singel träsket =)
Efter luleå så blev d en prommis med yambi, d tyckte han var stört roligt, han hittade dock en frusen banan som han tyckte var lattjo lajban, jag tyckte d var mindre lattjo dock! sen har jag suttit och sett Lets dance, med diverse irriterande avbrott för att klippet inte funkade som d skulle, sen gick jag i sängen och kröp ner brevid David och här jag ju då ...

d finns en sak som gnager i mig och d är att jag har inte funnits som den vän jag borde ha gjort, Sabina du ska veta hur stolt jag är att du vågar säga som d är, och jag vill bara att du ska veta att jag finns här för dig....





Jag och Sabbe på väg till Luleå



Sara rara ska självklart oxå vara med på en bild

Det blev helt enkelt inte så mycke bilder efter detta ;) men vad gör d !!

kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej gumsan. jasså så du är icke singel nu. va kul :-) så vem är denna stjärna som har fångat ditt hjärta. hoppas allt är bra och han är snäll med dig annars får han med mig att göra och DET är INTE kul ska jag liva dig :-D

KRAM på dig stumpan