onsdag 7 januari 2009

Ont i kroppen och en massa feber

Inatt blev d min tur att vara sjuk, fick feber och ont i kroppen som tusan...har knappt kunnat röra mig idag, jag frös så mycke att jag stod i duschen i 40 minuter för att få värme, sen har jag legat med full påklädning mina dunsockar under två täcken och hackat tänder... nu känner jag mig lite piggare efter ex antal alvedon... William hostar fortfarande jätte mycke , måste ringa och få mer mollipect utskrivet åt honom, Så idag har vi haft en lugn dag, jag har legat i hans rum och sett på när han byggt olika saker i lego åt mig =)
Söt ungen min!
Nu måste vi bara bli friska för vi blev precis inbjudna på en skoter tur i Älvsbyn till helgen =)
Det ser vi verkligen framemot......

Får så dåligt samvete gentemot yambi, han får verkligen stå åt sidan nu när vi varit så sjuka, men så fort vi blivit friska då jädrans ska vi träna mer drag =)
Jag lovade mig själv att komma i gång med det mesta nu efter nyår, , så nu är d bara att kämpa så jag når målen jag satt upp....Man kan kanske säga att d är såna här så kallade nyårs löften
- komma igång på riktigt med träningen, sätta upp fasta dagar
- börja boxningen
- merietera upp Yambi i utställning
- meritera upp Yambi i Viltspår
- Bli frisk, slippa the unit med andra ord....

Nu ska jag gå och koka ägg och äta ägg mackor...mmm så gott!
Inser att jag måste ladda hem en film för d är du absolut inget att se på tv, bara skit....

kram på er!

Inga kommentarer: