onsdag 8 oktober 2008

......

har haft en dålig dag....
Vill bara gå och gömma mig. Trött dygnet runt. trivs inte med mig själv för fem öre.
skulle jag kunna skulle jag köpa ett nytt liv.
Om jag bara skulle kunna sluta jämnföra mig med alla andra. Ibland kan jag sakna nån som hjälper mig att förstå att jag duger som jag är.
Min psykolog jämnför det med två troll som sitter på varsin axel, det ena är vitt och representerar min friska och lyckliga sida, det ena är svart och representerar min sjuka och olyckliga sida . Och just nu såp har det svarta tagit över alldeles för mycke, och det kommer ikapp mig.
fuck fuck...kan nån bara komma och begrava mig!

Nu ska jag snart se greys, det är nog det enda bra med den här dagen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej tjejen!!

Nu tror jag det är dax att du kommer ner och hälsar på dig.. jag gillar inte alls alla dessa morgonprommisar, säg inte att de dessutom är innan frukost.. Från en som vet hur det är!! saknar dig massor bruden och vet du, du är underbar precis som du är.. glömsk, virrig, glad, snäll, stressad, omtänksam, snygg, bra mamma mm och allt detta gör dig till världens bästa vän glöm inte det!! stor kram