måndag 27 oktober 2008

Middags bjudning

I lördags var det dags för Par middag hos Li i Böle, Det var super god mat !! och för att inte tala om bålen ;)
Min dejt för kvällen var Sara....
Sen drog vi iväg på krogen och dirrade loss, har till och med varit en sväng på pentan, har nog inte varit där sen jag gick ut gymnasiet. Men inte vet jag om det var nån höjdare, det var en lite yngre skara folk där.
For hem ganska tidigt, lyckades ragga med mig ett sovsällskap....
På söndag var det en bakis morgon med huvudvärk till tusen och sen jobb vid 1300,
Det gick bra att jobba men det blev lite jobbiga tankar , trodde verkligen att jag lyckats dölja det så bra men då förstod jag att fallet inte riktigt var så.....
en efter jobbet för jag och hämtade Sabina och så blev det dagens bakismat på Viking!
Sen for jag till Per och hämtade min lilla prins.

Idag har vi haft en mysdag, lill prinsen vaknade vid 5 , han är van att gå efter pers jobbar tider, så vi tog en taktik vila vid lunch och sen har vi städat, har letat mitt USB minne, som ja har alla skolarbeten och AFinorr saker på , för att jag är så rädd att min dator ska få tupp juck så jag tappar allt. Men insåg efter en massa irriternade ord att det nog är i vitån, och jippie det var det!!
Och nu ikväll så har Sabina och hennes vovvar varit och hälsat på, vi har promenerat en sväng och sen har vi sett en film eller det var jag som såg den ..hehe :P

Nu har jag precis varit och hämtat in lite tapetserings saker, så jag ska fixa och dona lite på underarbetet innan jag går och sover...

kram på er!!

Inga kommentarer: