torsdag 16 oktober 2008

träningsvärk

Jag har sån träningsvärk i benen så jag hållerpå att dö, William trodde jag hade gjort illa mig på morgonen när jag inte tog mig upp från sängen ...haha.... får skylla mig själv för att jag är otränad :-P

Idag har det varit en fullspäckad dag, så fort vi klev upp . bänkade jag mig framför tvn med filmen som jag skulle se till skolan, skrev uppgiften klart till den. Skönt, så nu är det bortgjort!
Sen var det spårskogen på Pitholm som gällde med brudarna och hundgänget! Dö mysigt, varm choklad smakar aldrig så gott som i skogen, det måste vi göra om. William var helt slut så han somnade i bilen på väg till Vitån =)
Men så fort vi svängde in i vitå vaknade han till och när han såg att vi körde uppför backen till Mors fars så ropade han JIPPIEE!!!

Har hunnit med att börja kratta lite löv ikväll medans hundarna var ute och sprang av sig =)
Så imorrn väntar mer jobb, jag och william ska ner till farfar och låna traktorn så vi kan stoppa alla löven i skopan, så jag slipper springa flera vändor med kärran, eller springa och springa...just nu går jag väldigt sakta...haha

Jag har gjort en film till yambi så här lagomt till hans ett års dag, men den gick inte att lägga upp så jag ska kika på det när jag kommer hem!

nu är det sängen som gäller, börjar kännas i kroppen att jag inte sovit bra på hela veckan, tur att jag är ganska van, det är bara mitt humör som tar stryk. fast det är väl klart det beror nog på vem man frågar!
jag börjar bli lite orolig att träningsvärken inte kommer hinna försvinna till på lördag, vill ju inte att det ska förstöra helgen....suck!!

kram på er!

Inga kommentarer: