onsdag 1 oktober 2008

stulen lista

*vad heter du?: Angelica Terese Wikström
*vill du byta namn?: inte förnamn, kanske efternamn om man nån gång skulle gifta sig
*när föddes du?: 10 december 1984
*beskriv dig med några ord?: Helt underbar
*vad har du gjort idag?: Pluggat, varit med Sabina, handlat och en massa mer
*var det kul?: ja så klart
*gillar du svarta kläder?: Ja
*äter du kött?: Ja
*vem hade du senast en seriös pratstund med?: Sabina
*ord du missbrukar: Va!, därför
*brukar du svära mycket då?: Ja på tok för mycke
*har du pojkvän/flickvän?: Nej
*är du kär?: Nej
*hur tidigt stiger du upp?: Veckorna jag inte har wille kliver jag upp vid 0900 kanske , veckorna jag har han kan det bli alltifrån 0600 till 0900
*är det bra eller dåligt?: Ja annars skulle jag nog sova hela dagen
*vem/vilka vet mest om dig?: Mina närmaste vänner och föräldrar
*vad har du på dig just nu?: Mjukis byxor och mjukis tröja
*vad ska du göra ikväll?: Se tv
*när var du senast riktigt full?: Förra helgen
*hur många timmar sover du per natt?: 5 kanske
*vilken färg har du på håret?: Brunt med slingor
*vad har du för färg på ögonen?: Bruna med grönt i
*vem är snyggast i världen?: Det finns alldeles för många att välja mellan
*vad är du allergisk mot?: Inget vad jag vet
*vad är det för veckodag?: Onsdag
*vad gör du nästa år?: Jobbar, bor i hus
*är du likgiltig?: nej
*favoritfärg: Lila
*hur många par skor har du?: ett par stycken
*är du sexuellt frustrerad?: Nej
*vem är snällast just nu?: Yambi
*vad lyssnar du på för musik nu?: soul och pop
*favoritserie?: Greys
*tuffaste låten: Kid rock, all summer long
*killar eller tjejer: Killar
*är du glad nu: Ja
*fobier?: Spindlar och getingar
*beroende av: Snus
*hur mycket smink använder du dagligen?: Foundation, mascara
*vad har du ätit idag?: X antal frukter och Tacos
*senaste låt du hörde?: Jazon meraz
*vilka hårfärger har du haft?: Svart, brund , blond, lila , rött m.m.
*brukar du äta frukost?: nja det blir alltför sällan
*vad gör du om helgerna?: Olika
*gillar du att få uppmärksamhet?: Ja
*din största talang?: Att vara Jag
*husdjur: En katt vid namn Artic och en hund vid namn Yambi och willes fiskar
*hur är ditt hår?: Risigt
*brukar du bädda sängen?: om det kommer besök
*har du mest skivor eller filmer?: Filmer
*favoritaffär?: ina tricot, Djurmagazinet
*hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån?: 15
*föredrar du att vara singel?: Nej
*är du singel?: Ja med all säkerhet
*senaste hångel?: Nicke
*är du nöjd med dig själv?: Nej
*hur mår du just nu? Trött som få.
*senaste program du såg på?: Idol
*senaste film?: PS I love you
*vad var det senaste du sa?: hejdå vi hörs imorrn
*hur ofta tvättar du ansiktet?: 1 ggr per dag
*vad har du i ditt fönster?: Blommor och lampor
*vem var den senaste personen du umgicks med?: William och Sabina
*hur dags gick du och la dig igår?: vid 2300
*och klev upp?: vid 0600
*vad behöver du mest just nu?: Sova och pengar
*har du bra minne?: nej inte för fem öre
*svårt eller lätt för att sitta still?: svårt
*vad var det första du sa i morse?: Hej
*vem kramade du senast?: William
*favoritalkohol?: Alkoholläsk
*hur ofta använder du parfym?: Varje dag
*vad tycker du om ditt utseende?: Ganska missnöjd faktiskt
*vem av alla du känner hade du helst sett ut som?: Det var en svårt fråga alla har ju både bra ocg dåliga egenskaper
*kan du spela fotboll?: Kan kan jag väl, men inte bra.
*åka bräda?: ja typ
*har du en snygg jacka?: Ja
*är du blyg?: Ja ibland kan jag vara det
*hur bor du?: Hyresrätt
*gillar du apelsiner?: Ja
*berätta nåt ingen vet om dej: det finns väl en anledning till varför ingen vet om det
*Varför fyller du i detta?: För jag har aldrig gjort det förr och tänkte att det skulle vara kul
*vad drack du senast?: vatten
*vilka kanaler har du hemma?: dom vanliga
*hur kommer du bo till hösten?: Där jag bor nu
*vad har du dåligt samvete för?: Att jag inte är så bra som jag vill
*hur ska killen vara?: Framför allt snäll och tålmodig.
*har du svimmat någon gång?: Ja flera gånger
*var har du ont?: ingenstans för tillfället
*när köpte/kommer du att köpa din första bil?: Jag fick en bil samtidigt som jag tog körkortet.
*hur gammal vill du vara när/om du får barn?: Jag var 19 år när jag fick William
*vad är det sämsta med p-piller?: Humörsvängningarna
*vilka mediciner tar du?: För många
*hur känner du dig just nu?: Trött
*vad får dig & må bra?: Mina vänner och att hålla igång
*vad är dina manliga respektive kvinnliga ideal?: Ingen aning
*vad kan du tänka dig jobba som?: Ska utbilda mig till elektriker
*vilka yrken skulle du aldrig jobba inom?: Vården
*vart vill du bo?: I Piteå med omnejd
*vad gör du helst på fritiden?: Umgås med William, trixar med Yambi och så klart umgås med vänner
*hur vill du leva de närmaste fem åren?: Lycklig.
*va ska du göra nu?: Ringa till Malin

Inga kommentarer: