torsdag 9 oktober 2008

så har min dag varit

Sovit alldeles för länge på morgonen så jag var halvt i panik när jag vaknade, pysslade på lite här hemma, Men jag har varit i andra tankar hela dagen så vete sjutton om det blev nå bättre av allt plockande, jag tar upp en sak lägge den på ett annat ställe osv.... och inte kommer jag nånstans med min städning..... suck.
Sen efter lite förrvirring så drog jag till stallet , mockade lite, lämnade pengar till helgens clinic, ringde och kollade hur jag jobbar till helgen och det visar sig att jag kommer kunna vara med på söndagens clinic =) och glad blev jag .

Försöker övertala Sabbe och gänget att spela laser game på lördag kväll, skulle vara så grymt kul =) att göra lite annorlunda nån helg det tror jag alla kan må gott av!!

Åter till dagens gärningar, sen efter stallet for jag hem och bytte om, iväg till Sabbe för att träna, först gick vi en prommis med Yambi innan spinningen började, var otroligt skönt.
Så idag fick jag mitt träningskort , har sån tur att jag får ju lite rabatt eftersom jag är student, så det kostar bara 250 kr varje månad, nu ska jag bara komma ihåg att ta med konto uppgifter tills nästa gång, då ska vi boxas har vi bestämt =)

nu ska jag gå och diska i brist på annat....

Och som jag sa tidigare så har jag tankarna på helt annat håll idag!!

kram på er!

Inga kommentarer: