onsdag 29 oktober 2008

Vart är mi skyddsängel ??

när jag som bäst behöver dig!
Jag har sovit ca 2 timmar inatt, hundarna snarkade ikapp igår men inte infann sig john blund hos mig inte. jag var vaken ända till 0500 innan jag somnade, och willim vaknade vid 0700.
Men efter jag hade farit och lämnat william på dagis och fixat lite hemma, så skulle jag bara gå vila en stund, det slutade med att jag sov ända till 1500. Hade så mycke jag skulle göra idag, träna , skola och en hel del annat. Blev ju inget av det, har haft så dåligt samvete gentemot Sabina....

Sen hämtade jag william och så lagade vi middag , tacogratäng blev det, super gott och enkelt. Så bjöd vi Sabina på middag och sen har vi tapetserat. Så kom Johanna och hjälpte till och sen kom sista bruden i gänget, Sara =) så satt vi och surrade och planerade inför helgen om vi ska fara =)
Vi ska sova på saken tills imorrn!!

Är så himla nöjd över tapeterna, det blev så grymt bra!! =)
Jag ska lägga ut lite före och efter bilder =)
måste bara hitta kabeln till telefonen.

Kram på er <3

Inga kommentarer: