torsdag 2 oktober 2008

Försöker fördriva tiden

Sitter och ser idol, man får ju absolut inte missa när Robin B ska sjunga ;-P

Det är ju tur att man kan göra flera saker samtidigt, sitter och pratar med Ted på msn =)
Samtidgt som jag för en disskution med min älskade son som inte somnat och samtidigt då håller ett öga på Idol....

Mitt kök ser ut som att en bomb slagit ner , william har diskat nu på eftermiddagen, och han använder ganska mycke diskmedel om man säger så, det blir skum överallt.... men jag ids inte ta tag i det där nu..... jag tror jag ska anställa en diskare alltså, för det är nog det värsta jag vet.

Såg sjukhuset serien idag om en tjej som har jätte svår anorexi, jag vill bara gråta när jag hör henne, vet precis hur det är, jag tror nånstans att det ringt en väckarklocka för mig men om den ringer nog högt är ju en annan femma. Tänk att man får kämpa mot detta varje dag.
Och just nu så tycker jag att det går ganska bra, men det jag inte förstår är varför jag är darrrig, fryser osv...fast jag äter. Det hänger inte ihop.

Hittade en jätte fin röd väska idag på Åhlens, shoppade loss lite smink..... ska man ligga på topp kostar det! Lancome finns nog inget bättre märke.

hmmm ...har lite tankar idag men dom håller jag för mig själv än så länge!

Way you go Brorsan ;-P (du vet vad jag menar)

Nu ska jag fortsätta att fördriva tiden till sängen kallar!

kram på er!

Inga kommentarer: