onsdag 1 oktober 2008

hösten är så härlig

Det finns nog ingen finare årstid än hösten, det lyser upp ute med alla färger...
På kvällarna kan man mysa med att tända ljus och krypa upp i soffan med en Te kopp.....
Det är såna kvällar jag saknar världens bästa malin, alla våra te och surr kvällar.
Jag hoppas verkligen att jag kommer kunna fara ner och hälsa på henne nu i höst, vi jobbar på det, måste få med mig nån bara eftersom jag inte kan köra så långt själv.
Och så ser jag ju också frametmot att få träffa Yambis alla syskon det hade varit hur roligt som helst.

Nu ska jag och william gå och vila en stund för han slog upp ögonen tjugo över fem imorse, och kunde inte somna om.

Igår kväll fick jag trevligt besök av Nicke och Jimmy som kom förbi och sa hej =)
Härligare personer får man leta efter...hehe

kram på er!

Inga kommentarer: