måndag 6 oktober 2008

kan somna med gott samvete

Idag har varit en produktiv dag =)
Fick skippa morgon prommisen eftersom jag glömt att jag skulle på skolan, men det löste sig och jag har hunnit med skola och sen har jag och Sabina varit på korpen och tränat =)
Det är som att ha med sig en personlig tränare när man är med Sabina och då positivt menat, jag ger upp så fort när jag är själv. Men det känns bra nu har jag "köpt" ett gym kort där så nu ska det bli träna av.
Sen for vi hem till Sabina fikade lite och surrade och sen var det prommis på grisan som gällde, som vanligt fick yambi damp efter bara ett tagoch han drog iväg i skogen i full karriär, tuva är inte lika imponerad av hans damp ryck...hehe
Jag ska ta med bärselen åt henne nästa gång , där skulle hon nog trivas medans min vovve springer av sig.

Sen efter det så for jag bara hem och bytte om , och så var det stallet som gällde, har även hunnit med en liten bus runda med Elle och hennes hundar eller jag och jag , det är yambi som hunnit med en busrunda till.... så nu sover han så nöjt brevid mig ....

Imorrn blir det en morgon prommis, ska vara hos Sabina kvart över sju... så nu är det en kvälls macka som gäller sen efter det är det sängen....

kram på er!

1 kommentar:

Zun sa...

Jösses vad ni är energiska ;-)

Är du kvar på ICA A? Jag ser dig ju aldrig där....

Du kan väl hoja till om sötaste Malin skulle få för sig att göra besök upp till P-stan, längtar efter att få surra lite med vettiga(? ;-)) människor. Pratade med henne en kort stund i telefon för några veckor sedan.

Ta hand om dig sötnos!!! Kram Zun