måndag 13 oktober 2008

Less

jag är så less på allt, min mage är åt helvete, har fått proppa mig full med medeciner idag för att överhuvudtaget kunna stå på benen, jag har ingen matlust men vet att jag måste äta....och jag blir så trött av alla medeciner , och då får jag dåligt samvete gentemot William, jag orkar inte vara den mamma jag vill vara.
Och till råga på allt så trillar bara räkningarna in, saker jag inte tänkt på, allt påsamma gång, pengarna jag lagt undan finns knappt kvar.... jag är så less =( jag skulle bara vilja gråta....
Det är så jobbigt att vara ensam med ett barn , just på det ekonomiska....
Jag hade ju beställt tapeter eftersom pengarna jag lagt undan skulle gå till det men jag kommer nog få skippa det, eller iaf ta ett rum itaget. frågan är ju bara vad dom säger på colorama......måste fara och prata med dom.

Jag tappar lusten att göra nått, vill inte städa , vill inte plugga.....skulle bara vilja dra täcket öer skallen och ligga där och hoppas på att allt löser sig.

Jag vill ju inget hellre än att fara ner och hälsa på malin och få fara på valpträff men det kommer aldrig att gå.....

Hjälp mig nån.....

Inga kommentarer: