torsdag 23 oktober 2008

En sån dag idag

vad mer ska jag säga än att det varit en sån dag idag, hade så mycke som jag måste göra men jag har inte fått gjort nått, imorrn bara måste jag ta tag i det.
Ikväll ska jag hinna städa klart och skriva papprena till FK och sen om jag inte är alltför trött så ska jag börja underarbetet på väggarna.
Vi har skjutit upp tapetseringen till nästa vecka, det är ganska skönt för jag har inte alls fått nått underarbete gjort.

Imorrn ska jag hjälpa Sabina och "ruffsa" gården ...haha(intern skämt) !!!
Sen ska vi gå på stan en sväng och se om man hittar nån outfit till helgen =)

Hoppas helgen blir bättre än min vecka varit iaf !! men att vara med brudarna brukar alltid lätta upp humöret enormt!!

kram på er!!

3 kommentarer:

Zun sa...

Träna _lagom_ raring, jag sällar mig till Malins oroande tankar....

Var rädd om dig! Kram Zun

Anonym sa...

Hej bruden!!
Det verkar hända mycket i Piteå.. Jag kommer nog upp och hälsar på er i november... slå en pling nån dag!! Kramar

Leá sa...

linnealindkvist.blogspot.com......jag härmar dig;P