tisdag 2 september 2008

argbiggan är i farten

Jag har en enormt dålig dag , dåligt humör och inget tålamod. självkänslan är nere i fotknölarna....
Jag är så less på allt som händer runt om kring mig.
Har tufft med ekonomin , varje månad får jag sitta och orora mig för att det inte ska gå runt. Det är nått som kan ta musten ur en.
Min skyddsängel har flugit sin väg, william är i sin värsta trots ålder, magen krånglar när stressen tar över.
Har varit coh pratat med Gerd idag, och fick sätta ord på vad jag tänker, ibland kan det vara en liten hjälp iaf. Jag blir så frusterad över att jag inte kan vara helt frisk, inga problem , att bara få vara lycklig. Jag får så ångest när det inte går. Dom dagar jag knappt får i mig nån mat, oftast bara frukt, så får jag sån ångest över att jag inte kan äta, allt har hamnat i en ond cirkel.
Varför klarar jag inte av stressen som en normal människa kan. =(
Jag och Gerd ko iaf överens om att jag ska få prata med Britt och Annlouise så jag får lite stöd genom den här jobbiga perioden.
Jag försöker intala mig själv att jag ska klara det här!!!
Nu ska jag skicka sms och fråga hur det går för brudarna på deras resa ner till söderland. I jakten på en vovve till Sabina.
Nu har jag även börjat fixa lite photoshhop bilder till hemsidorna, min blogg har jag helt gjort om som ni ser.
kram på er!!

Inga kommentarer: