tisdag 30 september 2008

plugga som tusan

Nu har jag pluggat som tusan hela dagen , ska fortsätta ikväll, hade tänkt skriva ett prov imorrn i datan, göra bort lite så jag kanske blir klar lite fortare.
Det märks att jag suttit en hel dag är lite seg i huvudet,
men jag har även hunnit med att städa och även vara ute och gå med Sabina en sväng på grisan, och som vanligt så har vi otur och träffa nån sur gammal gubbe som inte tycker om att vi har hundarna lösa...suck!!
ibland skulle man vilja ta diskutionen med dom men det är ju det att prata med en gammal gubbe som redan har bestämt sig att alla stora hundar är farliga och inte snälla.
Och då är ju saken den att min hund är nog den snällaste som går på fyra tassar, han skulle inte göra en fluga förnär. men jaja skit samma.

Nu ska jag laga middag till mig och william, det blir enkelt idag , kyckling pytt orkar inte med nått mer.

Imorrn händer det lite tråkigheter i stallet så det känns som en klump i magen men det är det bästa som händer helt enkelt, för hästens skull. =(
Och så ska vi även hålla alla tummaroch tår för att dräktighets undersökningen går bra och att shadeeds röntgen går som vi vill....

Nu hoppas jag att jag får kvälls sällskap som kan förgylla veckan ;P


kram på er!

Inga kommentarer: