fredag 19 september 2008

känner mig ut tittad

min hund ligger just nu och stirrar på mig , han vill ut men jag kan inte gå riktigt ännu, william har inte hunnit somna. Håll ut !!

Idag har vi haft en lugn dag, william har fått vara ledig från dagis, jag har suttit med lite skol arbete medans han sett på emil i lönneberga. Den har rullat ex antal gånger denna dag, nu har jag hujjedamej sången på huvudet. ;P

Har faktiskt tagit tag i städningen idag, börjar närma mig mitt mål, min balkong har blivit jätte fin nu, har varit med alla saker i förrådet och gjort höst på balkongen, tagit bort vissna blommor, dammsugit och sånt nyttigt, nu är det bara stor städning av köket kvar...suck.
Jag som verkligen älskar att städa...hrm
Mamma brukar skoja och säga att det var den viktiga genen som glömde i mitt falll, frågan är ju om dom har lyckats bättre med brosan ...haha

Imorrn ska vi och se på löshoppning i ridhuset =) ska bli roligt det kommer bli lite av en häst helg. det är nämligen unghäst träning på söndag också.

åhh vad det finns mycke jag skulle vilja hinna innan det blir vinter, jag vill fara och fiska, jag vill hinna jaga lite mer, en fjällvandring hade inte varit dumt, fara ner och hälsa på Malin, , och även såna saker som att tapetsera om. och mycke mycke mer.....

Kvällskompis sökes ;P .... som vi så fint kallar det.!!

kram på er!

Inga kommentarer: