måndag 29 september 2008

en super mysig kväll

Sabina har precis farit, vi har varit och handlat med william och sen gjorde vi en fruktsallad och såg på Idol, och surrat så klart =)
hel härligt, det är så skönt att man ha så fina vänner!
ingen nämd ingen glömd.

När vi for från affären en hittade vi en påkörd katt , det var jätte hemskt, jag flyttade den till sidan och kollade om den hade nått halsband eller så men det hade den inte så jag ska skriva en lapp och sätta upp på affären ifall det är nån som saknar den. =(
hade det varit min katt hade jag velat veta om den levde eller ej!

Sabbe skulle hjälpa mig att skruva ihop byrån men jag upptäcket att det saknades en botten till en av lådorna plus att det gick sönder en annan del, så jag måste tillbaka med den imorrn och fixa nya saker till den, ska bli skönt att få lite ordning i hallen, så jag får börja fixa på riktigt, då ska jag bara inhandla en skohylla och hatt hylla på ikea så är det fixat.
och när tapeterna kommer på plats kommer det bli ännu bättre.

Imorrn ska jag ta tag i alla räkningar , jag orkar bar aionte göra det ikväll alltså, är alldeled för ofokuserad....

Nu är det sängen som gäller så jag orkar upp imorrn till skolan och allt annat =) ....

kram på er!

Inga kommentarer: