söndag 21 september 2008

kvälls prommis

Det är så härligt att vara och gå på kvällarna, har nyss kommit in från en prommis med yambi =)
Har börjat klicka in yambi nu och det funkar hur bra som helst, han fattade på en gång vad det var jag ville =) Är just nu också väldigt sugen på att ta ner jack och starta en LP 1:a med han för att få öva mig själv inför yambis premiär, när det då blir. =)
Har även länge trånat efter boken som heter Lydnadsträning i teori och praktik:från grundfärdigheter till tävling skriven av Cecilie Köste, och nu kunde jag inte låta bli, klickade hem den på canis sida för 400 kr, har kostat 600 kr så jag är rätt nöjd, nu är det bara en massa andra saker jag vill ha till Yambi som
1 klövjeväska
2 grövre spårlina
3 mässing färgad kedja
4 Dragsele
5 En target stick
6 Ett vintertäcke

prio nummer ett just nu är en grövre spår lina så det inte bränner lika mycke i händerna när Yambi sätter fart efter spåret, och så kommer vi ju behöva ett vintertäcke.

Tur att jag får pengar både från Ankaret och CSN denna månad, då kan jag betala bort alla skulder och kurser och allt vad det nu är. För sen kommer det bli tufft. suck......
Tänk att pengar kan göra en gråhårig ...och jag får ju inte glömma att mitt högkostnads kort på apoteket går ut snart, det enda som är någorlunda positivt är att min medecin är så pass dyr att jag bara behöver hämta ut den en gång så har jag högkostnads kortet igen.

Nu ska jag gå och sova, imorrn är det skola för hela slanten, har gjort ett eget shema så jag har lite koll på vilka tider jag har lektioner osv.

Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej söt!!
jag och Freja vill vara med på era kvällspromisar!!!!
Stor kram!