måndag 29 september 2008

en dag full av måsten

jag måste ringa till skolan och kolla uppgifter
jag måste städa tråkigt nog är
jag måste hämta ut mer medecin på apoteket
jag måste betala räkningar
jag måste och handla det är eko just nu i kylskåpet
jag måste tvätta
jag måste bli bättre på att inte missa min medecin, det går bara inte!

och säkert en massa mer som jag kommer på sen.
Sen ikväll ska jag bara ta det lungt och kanske plugga lite se lite tv och bara ha det mysigt.

Nu ska jag och William fara och handla och fixa apoteket och så ska vi svänga förbi Jysk och kolla på en byrå och se hur den ser ut , det är väl som alltid med jysk möbler , lite si så där med kvaliten. Men kolla kan man ju iaf!
Shit vad jag känner mig pesimistik idag, är nog på lika dåligt humör som igår.

kram på er !

Inga kommentarer: